Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• för 2 dagar sedan Elin Rydell

Undrar om Celvin kan få samåka med någon till träningen imorgon lördag, då jag är sjuk.

Mvh Elin Rydell

• 22 mar Johanna Eriksson

CHIPSEN

Hej,
    Nu har chipsen levererats till klubbstugan.
    Ni är välkomna att hämta ut dem i klubbstugan nu på söndag den 24 mars mellan 16.30-18.00 alternativt på måndag
    den 25 mars mellan 18.30-19.30
    Viktigt att ALLA hämtar ut sina chips någon av dessa dagar. Har Ni inte möjlighet att komma be någon annan förälder om hjälp.
    Ta med Er listan på Er beställning så vi kan stämma av att Ni får rätt antal och smak.
    Vänligen swisha till Anna på 073-532 55 44 när Ni hämtar ut. Har Ni en stor beställning och inte kan ligga ute med pengarna så vill vi ha betalningen senast söndag 31 mars. Märk betalningen med barnets namn och P15
    Ta med Ikea kassar eller sopsäck att bära i. Många kommer kunna få sina chips i lådor men inte säkert lådorna räcker till alla.

TACK alla för gott jobb.

Anna och Johanna

• 5 okt 2023 Maria Larsson Raatikainen

Hej!
    Min syster tror att hon tappat sina Solglasögon i samband med en onsdagsträning hon följde med Theo till för några veckor sedan. Någon som vet vart en hör av sig ang upphittade saker?
    Vänliga hälsningar Maria

• 6 sep 2023 Elin Rydell

Hejsan! Undrar om det finns möjlighet för Celvin att får samåka med någon till träningen idag?
    Vi bor i hammerö. Nå mig på 0739-066920

Vänligen Elin Rydell

• 23 aug 2023 Lina Kiessling

Hejsan, Bastians svarta cykel hjälm försvann på träningen i dag. Den låg på gräset vid häcken under träning men var borta när vi skulle hem. Är det någon som sett den eller råkat ta fel?

• 5 jul 2023 Sarah Rybrink

Tack till de föräldrar som ställde upp på ett pass till, nu saknar vi bemanning på följande:

Onsdag 19/7 kl 10-14.30 ALTAN

Torsdag 20/7 kl 10-14.30 TÄLT

Som vi sa på avslutningen, tar man ett extra pass detta året behöver man inte stå nästa år.

Super om vi kan lösa detta tillsammans🙏

Mvh Sarah Johanna och Anna

• 4 jul 2023 Vasilios Larsson

Jag får tyvärr ställa mig i ledet, vi är iväg.

• 4 jul 2023 Charlotte Breitfeld

Kan tyvärr inte dessa dagar! (Alfreds mamma)

• 4 jul 2023 Josefin Petrusson

Vi har beräknat BF med lillebrorsa den veckan, så vi kan tyvärr inte boka upp oss på ett pass!

Hoppas någon kan rycka in!

• 4 jul 2023 Maria Rohden

Samma här, bortresta v 29.