HJÄLP under Gothia Cup!
Bara en påminnelse att laget fortfarande behöver hjälp med bemanningen under Gothia Cup! P11 har 38 pass och har så här långt bara fått 11 av dessa bemannade (av 7 barn), vi saknar alltså 27 stycken. Vi har varken Kungsbackalek eller PicNic-boll som kräver bemanning i år, så detta är enda evenemanget vi behöver lösa. Vi kan bara önska att samtliga som är hemma och har möjlighet skriver upp sig på minst ett pass (gärna fler) under dessa 4 dagar (15-18 juli) för att uppdraget skall bli hanterbart. //Ledarna P11
P15
1 jul 2019
0kommentarer
Bemanning Gothia Cup
Hej föräldrar! Här är schemat för bemanningen inför Gothia cup. Innan påbörjat pass ska man gå in till Pia på kansliet och bocka av sig, så hon vet att vi är där. Om man ej kan sitt pass får man själv försöka byta med någon till ett pass man kan ta. Måndag 15/7 07:30-10.00 Altanförsäljning: Olivia Tältförsäljning: Sofia C, Wilma L 10.00-14.00 Altanförsäljning: Tilde Tältförsäljning: Annie B, Alice R 14.00-18.00 Altanförsäljning: Ingrid Tältförsäljning: Natali, Alice K Onsdag 17/7 07.00-10-00 U-Sek resurs: Wilma LD 10.00-14.00 Altanförsäljning: Aya, Irma 14.00-18.00 Altanförsäljning: Nermeen, Tilde Torsdag 18/7 13.00-16.00 U-Sek resurs: Wilma L 16.00-19.00 U-Sek resurs: Alice R Fredag 19/7 09.00-12.00 Återlämning: Ingrid, Irma
F17
1 jul 2019
12kommentarer
Uppehåll!
Hej, From vecka 27 tom vecka 30 preliminärt så tar vi uppehåll från träningar och matcher. Vi önskar alla en härlig sommar. // Ledarna
Utvecklingslag
30 jun 2019
0kommentarer
Tre poäng i tropikerna!
Glada målskyttar och en nollandes målvakt kan pusta ut efter en het match på Veinge IP! Läs om matchen här på sidan!
Herr A
30 jun 2019
0kommentarer
Referat: Genevad/Veinge IF A - Kungsbacka IF A
Genevad/Veinge IF - Kungsbacka IF 0-3 (0-0) Varmt, riktigt varmt - ca 35 grader OCH vindstilla var förutsättningarna för dagens drabbning. Hatten av för båda lagen som trots det bjöd upp till kamp med stundom god rörlighet. KIF började bäst och tog tag i taktpinnen direkt. William Garrets skott efter 12 min var första riktiga målchansen. Men det blev många halvchanser utan att vi riktigt skapade något jätteläge. Hemmlaget backade hem och låg på kontringar, vilka gav oss en viss oreda emellanåt. Filip Norgren fick ett friläge annars var det en halvlek i lågt tempo, av förklarliga skäl. Genevad fick en dubbelhörna och en halvchans i första halvlek. Andra halvlek Trots en paus sittandes i solen (!) var det KIF som ägde matchen och trillade boll riktigt bra. I 65:e minuten blev Omar Hamid nedriven och straffen förvaltade Filip Nilsson väl. 0-1. Efter det hade hemmalaget ett par halvchanser men deras hopp om poäng släcktes effektivt av en hårt arbetande Filip Norgren som vände och vred med bollen och kunde passa en fristående Malte Myllys, som iskallt bredsidade in 0-2 i minut 87. Nu var det 22 st zombies på plan som mer sneglade på vattenflaskorna på sidlinjen. Men ytterligare ett mål skulle komma och det var Johan Lainevoll som påpassligt knäade in bollen förbi en utrusande målvakt, 0-3 och sedan var matchen slut. Gediget arbete, för att inte säga imponerande insats, med tanke på värmen och den gryta vackra Veinge IP ligger i. En laginsats där hela laget slet hårt och där fyra hungriga avbytare i Johan Lainevool, Fredrik Magnusson, Alex Näsholm och Malte Myllys fick avslutat matchen på ett bra och piggt vis. På plats fanns spionerande Mats Jingblad (tränare Astrio) och förde noteringar. Men mer om det då vi "snackar upp" vårens sista omgång nu på onsdag: KIF - Astrio på Tingbergsvallen kl. 19:00! //tm
Herr A
30 jun 2019
0kommentarer
Visa fler nyheter