Träning Lördag 17:e augusti
Hej allesammans, Vi hoppas ni har haft en fantastisk sommar! Nu är det dags för alla barn att ladda för fotboll igen. På lördag sätter det igång (17:e augusti), klockan 10:00. Varmt välkomna! Ledarna F/P-14
P-2014
10 aug 2019
0kommentarer
Tack till våra sponsorer
Stort tack till våra sponsorer som har bidragit till att vi kunnat köpa in overaller till alla i laget till ett reducerat pris! Dessa är: Schakt i Väst https://schaktivast.se/ "Vi utför alla former av grävningsarbeten i Kungsbacka alltid med fri offert. Med vår breda maskinpark kan vi göra både stora och små arbeten" Amandas Malas https://www.amandasmalas.com/ Wear your LOVE Premium lovingly handcrafted jewellery and yoga wear in organic bamboo, inspired by yoga and mindful living. Jewelry made for a life lived with intent. Supporting and spreading awareness about kids with deafblindness. "Our wish is that our jewellery will inspire to more love, light and joy in your life. A reminder of compassion, of that life is sacred and that all we have is right now. Charge your jewellery with your dreams, your love and your intentions" Du får dessutom 15% rabatt om de anger koden: KIF vid köp. Testmind www.testmind.se Testmind är ett konsultbolag som erbjuder kvalitativa tjänster inom test och verifiering av mjukvara.
F17
9 aug 2019
0kommentarer
Hyltebruk lördag!
Imorgon lördag styrs kosan mot djupa skogarna i Hylte kommun! Vi besöker Hyltebruks IF och det väntar en på förhand mycket oviss tillställning. Förra årets bortabesök var en svängig historia där vi genom Linus Bodin kunde kvittera till 3-3 i 85:e minuten. På Tingbersgvallen var vi bollförande men matchen slutade 1-1. I våras, ägde vi boll 70/30, men detaljen att göra mål hade gästerna bättre koll på och vann med 3-0. Efter att våra tränare sett dem mot Tölö förra helgen (Hyltevinst 3-2) väntar det en fysisk och tuff match där man som spelare behöver vara på tårna i 90 minuter. Vårt lag har tränat väldigt bra i veckan och alla spelare är tillgängliga för spel. Väl mött i Hylte, avspark 12:00. Har man inte vägarna förbi... kan man som vanligt följa oss på Instagram.
Herr A
9 aug 2019
0kommentarer
Spelschema Zenithcupen
Spelschemat för Zenithcupen är nu publicerat. Vi spelar på lördag 24/8 med första match kl. 13:30. Ni hittar spelschemat via länken Spelschema Det finns fortfarande några platser kvar om någon har missat att anmäla sig. Lagindeln, samlingstid mm. kommer senare. Trevlig helg! /Ledarna
Junior Pojk
9 aug 2019
2kommentarer
Första träningen samt PicNic-bollen närmar sig!
Hej! Hoppas alla haft och har en härlig sommar! Den 24:e augusti anordnar vi PicNic-bollen cupen för F/P-12 och F/P-13 på Inlag. Kallelse har kommit ut och vi tycker det är väldigt roligt att det är så många som kan vara med! Vi vill igen påminna om att då det är vi som anordnar cupen kommer alla som anmält sitt barn få hjälpa till med bemanning i exempelvis kiosken eller lotteriet under dagen. Förhoppningsvis blir dagen en riktig fotbollsfest för våra barn och för oss föräldrar. Under dagen tänkte vi anordna ett lotteri för att få in pengar till lagkassorna som kan användas för att åka på andra cuper i framtiden. Till lotteriet behöver vi priser så vet ni att ert företag eller någon annan som ni känner skulle vilja vara med och sponsra vårt lotteri med priser vore det toppen! Vi tar emot alla priser med tacksamhet! Exempel på priser från tidigare år är sminkartiklar, kepsar, paraplyer, leksaker, termosar, frisbees, vattenflaskor och bullar. Allt är välkommet. Första träningen nu efter sommaren är den 17 augusti. Vi kommer som vanligt ut med en kallelse inför träningen. Hör av er till någon av oss om ni har frågor annars ses vi den 17 augusti. Hälsningar Ledarna
P-2012
6 aug 2019
0kommentarer
Visa fler nyheter