• Info + svar önskas

    Vi är inne i en härlig period nu där vi fått in fem nya tjejer den senaste månaden, nu är vi totalt 25 tjejer. För att utveckla och ge de som är intresserade av våra tjejer att träna lite till så kommer vi nu starta ett samarbete med P09. Vi kommer att erbjuda möjlighet för två tjejer per vecka att vara med på deras träningar på Torsdagar kl.18:00-19:30 med start nu på Torsdag 22/8. Vi vill nu att ni pratar med tjejerna och frågar om de tycker det verkar intressant och därefter mailar: mattias.gustafsson@swedishmatch.com senast Tisdag 20/8 så vi vet vilka som är intresserade. Därefter parar vi ihop dem två och två så de känner sig trygga. Viktigt om det skulle uppstå förhinder att ni hör av er så vi kan sätta in någon annan så ingen tjej behöver gå dit ensam. Vi kommer också, med start nästa vecka att samarbeta med F10 där vi kommer att låta två av deras tjejer vara med på våra träningar på Onsdagar med start nästa vecka. Vi har inte fått in några synpunkter på vårt deltagande i Eskilscupen nästa år och därför är det nu beslutat att vi kommer att delta i denna cup. Vi uppmanar nu alla att så fort som möjligt boka upp boende för de av er som vill följa tjejernas matcher. Cupen spelas V31 fre-sön (31/7-2/8) men tjejerna kommer att åka ner på torsdagen den 30/7 för att installera sig. Vi ledare kommer att bo med tjejerna i sovsal på skola i Helsingborg så det är alltså endast boende för er föräldrar ni behöver boka boende för. Vi vill också passa på att förtydliga att vi även kommer spela Gothia Cup nästa år. Junior Flick 17 aug 2019 0kommentarer
  • Gedigen insats gav storseger!

    Vinst ikväll med 7-0. Albin Ogenhag (bilden) stod för två av dem. Läs gärna referat här på hemsidan! Herr A 15 aug 2019 0kommentarer
  • Referat: Kungsbacka IF A - Bua IF A

    Kungsbacka IF - Bua IF 7-0 (3-0) Stabil seger efter gedigen insats! Redan i minut 3 nickar Albin Ogenhag in en hörna och ledning med 1-0. Därefter rullade det på. Killarna gör en helgjuten insats och visade väldigt fin inställning. Målen kom med jämna mellanrum och segern kunde skrivas till 7-0. Bra jobbat hela laget och ledarstaben! 1-0 Albin Ogenhag (nick) 2-0 Filip Norgren (friläge, framspelad av Jonathan Hagdahl) 3-0 Omar Hamid (långskott 30m) 4-0 Albin Ogenhag (efter hörna, skott från nära håll) 5-0 Johan Eriksson (snyggt förarbete av Adam Berg) 6-0 Johan Eriksson 7-0 Filip Nilsson (framspelad av Fredrik Magnusson) //tm Herr A 15 aug 2019 0kommentarer
  • Kiosken

    Hej alla F/P -14 har denna säsong fått i uppdrag att bemanna kiosken tre lördagar. Vi har delat upp dagarna i två pass så att det bara ska vara drygt 1 timme det handlar om. Lördag 31 augusti 09.30-10:40 (3 personer från F/P-14) 10:30-11.45 (3 personer från F/P-14) Lördag 7 september 09.30-10:40 (2 pers) 10:30-11.45 (2 pers) Lördag 21 september 09.30-10:40 (3 pers) 10:30-11.45 (3 pers) Vi ska ha 3 personer (förutom 7:e september som är 2 personer) där hela tiden på plats. Där kommer även finnas föräldrar från andra lag som har varit med tidigare, men vi ska alltså ha 3 respektive 2 från oss där. Pass 1 börjar 09:30 och Pass 2 börjar 10:30. Tacksam om alla som kan hjälpa till kan besvara denna nyhet med vilket pass ni kan ta! MVH / Jim P.S. Glöm inte att träningen börjar nu på lördag! P-2014 15 aug 2019 1kommentar
  • Träna med F 08/09?

    Hej! Vi har pratat med F 08/09 och kommit överens om att två tjejer per vecka kan komma och vara med på deras onsdagsträningar. 18-19.30. Jag kommer att lägga upp en intresseanmälan som de som känner att de vill ha en liten utmaning/träna ett tillfälle till ibland kan anmäla sig till. Sedan så kommer jag att göra ett rullande schema på de som anmäler sitt intresse. Vi kommer att erbjuda F11 samma möjlighet på våra tisdagsträninar. Tränarna genom Emma F17 15 aug 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter