• Sponsorintäkt Gothia Cup till P11

    Under Gothia Cup 2019 fanns en storbildsskärm uppställd bredvid klubbstugan på Inlag, där det fanns möjlighet att sälja annonsplatser varav del av intäkterna tillföll utpekat lag. Nu när siffrorna är klara visar det sig att Rasmus mamma Sara Hellgren har sålt annonser som resulterat i att hela 16 000 kr tillfallit P11 lagkassa! Detta är väldigt glädjande och vi ledare är naturligtvis oerhört tacksamma då detta är välbehövliga pengar för laget, och innebär att vi nu har en ekonomisk bas att stå på för framtida utgifter. Dock finns självklart fortsatt behov av div sponsorstöd (både stort som smått), så alla som vill och har möjlighet att vara med och hjälpa till och stötta P11’s fortsatta resa uppskattas mycket. Hör gärna av er till någon av oss ledare eller föräldrarepresentanter! //Ledarna P11 P15 11 sep 2019 2kommentarer
  • Bemanning kiosk nu på lördag

    Hej alla! Nu var det dags för bemanning av kiosken igen och för att det ska bli rättvist kommer vi precis som i våras att fördela ut bemanningen. Nu på lördag 14 september (kl. 9.30-11.45) bemannas kiosken av föräldrar till: Pontus Hultman Milo Liljeroth Kimming Vi ses på lördag! :) P-2012 11 sep 2019 0kommentarer
  • Träning på lördag kl 11:15

    De blev inte så mycket fotboll igår pga vädret men vi hade ju kul ändå! Vi kör träning på lördag kl 11:15-12:30 på Inlag (denna ligger nu också i kalendern). Vi kommer även skicka ut en ny anmälan till de sista matcherna i Kungsbackaleken på Tjejfotbollens dag 21:a september inom kort. Svara gärna på denna så fort som möjligt (även om man har svarat på den gamla preliminära kallelsen). /Ledarna genom Erik F17 11 sep 2019 0kommentarer
  • Norra Halland kommer imorgon!

    Hej! Grymt bra kämpat på Hamravallen i helgen! Imorgon kommer Norra Halland till vår träning. De gör ett inför Tjejfotbollens dag reportage. Hör av er till mig om ni inte vill att er dotter ska vara med på bild. Mvh Emma Ekdahl 0702244996 F17 9 sep 2019 1kommentar
  • Föräldramöte

    Nu är det dags för höstens föräldramöte. Vi kommer att köra det något tidigare än planerat (därav något kort framförhållning) efter önskemål från er föräldrar. Vi ses Tisdagen den 17/9 kl.18:00 i klubbstugan Kallelse kommer på Laget.se Junior Flick 9 sep 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter