• Norvalla på besök!

    Imorgon lördag 14/9 tar vi emot IF Norvalla på Tingbergsvallen! Då väntar en tät och jämn tillställning där båda lagen vill visa sina respektive supporters att förra helgens omgång var en plump i protokollet. (Vi förlorade 0-1 mot L. Träslöv och Norvalla förlust 0-5 mot Tölö) I våras då vi möttes vann vi med ganska klara 3-1 på Norvalla IP. Denna gång vet vi att det blir lurigare, dels för att gästerna nu fått med de fyra ordinarie spelare de saknade mot Tölö, men också att Norvalla brukar vara starka på hösten. Lagets klart bäste spelare, Emil Hentilä är nu i full gång igen efter en lite otursam vår. Vi ställer upp med ett taggat lag där de flesta finns tillgängliga för spel. Matchen börjar kl. 14:00 - välkommen! Herr A 13 sep 2019 0kommentarer
  • Säsongsavslutning på Toca

    Hej! Lördagen den 28 september kl 11.00 har vi säsongsavslutning på Toca i Kungsbacka. Under en timme kommer vi få testa på deras verksamhet och ha lite kul tävlingar. Vill du veta mer om vad Toca är gå in på deras hemsida www.tocafootball.se eller på Instagram, tocakungsbacka Det kommer kosta 100 per person och anmälan är bindande. F17 12 sep 2019 0kommentarer
  • Newbody försäljningen har nu dragit igång

    Nu är det dags att få ett härligt tillskott till vår lagkassa! Perfekt nu inför hösten när familj, vänner och bekanta behöver nya träningskläder, toppar och sockar. Registrera dig som säljare här: https://www.newbody.se/reg/TCAGMKQ Katalogerna delas ut under helgens matcher samt på föräldramötet nästa vecka. Värt att notera är att det finns ett större sortiment presenterat on-line än i den tryckta katalogen. Sista dagen för att registrera försäljningen är 9 oktober. Tveka inte att kontakta mig om det är några frågor eller funderingar 😀 Hälsningar Ann Junior Flick 12 sep 2019 0kommentarer
  • Nu börjar vi sälja Newbody!

    Det är nu dags att börja sälja kläder från Newbody. Produkterna är främst träningskläder, av riktigt hög kvalitet. Det är till och med ett års garanti på produkterna! För varje sålt paket får vi 37:- till klubben (ett paket kostar 150:-). Detta delas 50/50 mellan klubbkassan och lagkassan. Alla som säljer ska gå in på följande länk och registrera sig: https://www.newbody.se/reg/tcagmkr All försäljning skall vara registrerad senast den 9/10, genom att ni trycker ”Skicka in beställning” på sidan. På försäljningssidan finns länkar att dela via sociala medier. Kataloger kommer att delas ut på kommande träning. Föreningen har som mål att alla spelare ska sälja minst 10 paket, men det kommer ju vi naturligtvis att slå med hästlängder. Jag räknade ut att om alla våra spelare säljer 10 paket var, så kommer vi få in ca 5000:- till lagkassan. Det kan vi göra mycket roligt för! Så sätt igång och sälj omgående, innan andra lag hinner före! För frågor kan ni kontakta mig, Christian Dahl, på dahl77@gmail.com. F17 12 sep 2019 0kommentarer
  • Dax för NEWBODY!

    Nu är tiden mogen för höstens säljinsats; nämligen Newbody. För de som inte haft med Newbody att göra tidigare, så är det kläder (strumpor, underkläder, t-shirts, träningskläder osv) i väldigt bra kvalitet. Dessa brukar vara väldigt lättsålda och populära. Försäljningsaktiviteten gäller för samtliga lag inom Kungsbacka IF exkl 'Spela, Lek & Lär', dvs detta är första tillfället för P11. För oss innebär detta att alla killar kommer få med sig en katalog hem, i samband med träningarna framöver (start torsdag 12/9). Katalogen presenterar allt som Newbody erbjuder samt beställningslista, där varje paket kostar 150:-. Av dessa pengar går 37:- till Kungsbacka IF där klubben och laget delar på dessa 50/50. Säljperioden är från "nu" till och med 9 oktober, dvs ca en månad. Målet från klubben är att samtliga spelare säljer 10 paket, vilket är i linje med tidigare år. Samtliga föräldrar kommer även att få en säljlänk som gäller för P11 inom kort, där ni registrerar er som säljare. Via den länken lägger ni in era beställningar från katalogen, när 9/10 närmar sig. Kläderna brukar levereras till KIF inom ca en vecka, sedan betala de vid leverans (enklast via swish). Ni kommer även få länkar till Newbody-försäljningen, så ni kan sprida info via ex Facebook och andra sociala medier. Jag kommer vara sammanhållande för P11 för denna aktivitet, så återkom till mig vid frågor, ex via kommentarsfältet nedan. mvh //Thomas (Ledare P11) P15 12 sep 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter