TIFFunny Cup 2019
Vilka grymma tjejer !!! I helgen spelade vi många jämna och spännande matcher nere i Tvååker, påhejade av våra fantastiska supportrar:) Tack allihopa för denna helg:)
Junior Flick
1 okt 2019
1kommentar
Kvalinformation!
Nu är det helt spikat med speldagar samt starttider i de tre kvalmatcher vi har framför oss. I kvalgruppen återfinns Åsa IF (div 3), FK Besa (div 4, från Landskrona) samt Waggeryds IK (div 4) Första omgången spelar vi emot Waggeryds IK. Det blir nu på lördag 5/10 med avspark kl. 12:45 i Vaggeryd. Omgång 2: då tar vi emot FK Besa på Tingbergsvallen lördag 12/10 kl. 14:00. Sista omgången, som också är gemensam speldag o tid för de fyra lagen, blir då vi möter Åsa IF på bortaplan, söndagen den 20/10 kl. 14:00. Alla möter alla och vinnaren spelar i div 3 säsong 2020! Mer info om våra kommande motståndare kommer inför respektive match.
Herr A
1 okt 2019
0kommentarer
OBS, ändrat datum avslutningen ungdomssektionen!
Datum för ungdomssektionens avslutning är ändrat till fredag 25 oktober! Ny kallelse är skickad. //Ledarna P11
P15
30 sep 2019
5kommentarer
Höstuppehåll P11
Skulle bara meddela att vi hoppas alla uppfattat att förra lördagens träning (28/9) var den sista utomhusträningen för året. Nu tar vi en månads uppehåll för att den 3 november köra igång inomhussäsongen. Vi kommer hålla till i Tingbergshallen söndagar mellan 10:00-11:00. Förutom detta vill vi bara påminna om Newbody-försäljningen, men vi återkommer med en påminnelse strax innan 11 oktober som är sista beställningsdatum. Sedan får ni heller inte glömma att anmäla era killar till ungdomssektionen säsongsavslutning den 25 oktober. Tack för denna säsong, snart påbörjar vi nästa...! :) //Ledarna P11
P15
30 sep 2019
0kommentarer
Kort säsongssummering 2019
Tack alla för säsongen 2019. Känns ganska märkligt att det redan gått tre år sedan vi först träffade (de flesta av) era barn under prova på tiden. Denna säsong har vi kört på våra träningar, vi har tränat motorik, bollkontroll och matchvana. Vi har provat att spela riktigt cupspel med väldigt gott resultat. Vi har tränat på social interaktion där laget och kompisarna är i fokus. Vi har lagt en grund för fortsatt utveckling till fotbollspelare. Allt har ett slut och även tiden i spela lek och lär. Nästa år går vi upp i ungdomssektionen och bildar lag, P-12. Det innebär en del nytt och lite mer ansvar, både för spelare och föräldrar. Mer info om det kommer längre fram. Vi hade en fin avslutning med de bästa väderförutsättningarna man kan tänka sig, nyvattnat naturgräs och +15 grader, helt kanon. Introduktion av spel på 5mot5 plan och spel med målvakter verkade uppskattat och avslutande match mot ledarna. Kiffe hittade ut även i år, som vanligt med öppen famn. Nu tar vi liten paus innan vi kör igång med inomhusträningarna. Mer info kommer inom kort.
P-2012
29 sep 2019
0kommentarer
Visa fler nyheter