Ej träning 6/12
Hej! Det är ingen träning på fredag, då vi spelar cup på söndag. Mvh ledarena
F17
4 dec 2019
0kommentarer
Ingen utomhusträning idag 4/12!
Hej, En liten påminnelse om att vi gör ett vinteruppehåll med utomhusträningen fr.o.m. idag, och kör igång igen vecka 7 eller 8. Inomhusträningen fortsätter som vanligt på Söndagar, förutom ett kort uppehåll under Jul & Nyår (V51-1). Alla träningstider finns upplagda i kalendern och kallelser till dessa kommer att skickas som vanlig via laget.se:) Passar på att påminna om morgondagens föräldramöte, hoppas vi ses! Bästa hälsningar Ledarna F08/09
Junior Flick
4 dec 2019
0kommentarer
Luciacupen i Mölndal
Hej! På söndag är det dags för Luciacupen i Aktiviteten i Mölndal. Vi samlas kl 6.45 på Inlag eller 7.20 i Mölndal. Vi har två lag med, lagindelningen får ni på plats. Vi spelar mellan 8.00-12.20 Ta med er inomhusskor, benskydd, vita strumpor, vattenflaska och hårband. Meddela oss om ni åker direkt. Mvh Ledarna
F17
3 dec 2019
8kommentarer
Ytterforward klar!
Vi hälsar Lukas Fromell, 19 år, välkommen till Kungsbacka IF. Lukas är en kvick och träningsflitig ytterforward som närmast kommer från Lindome GIF´s juniorlag, där han har spelat de två senaste säsongerna. Han har visat en bra inställning och ett moget spel under sina provträningar och kommer till oss för att göra sin första seniorsäsong och konkurrera om en plats i vårt A-lag 2020. Varmt välkommen och lycka till! //Tommy Magnusson Sportansvarig Seniortruppen
Herr A
2 dec 2019
0kommentarer
Snart jullov
Hej i höstmörkret! Året lider mot sitt slut och snart kommer tomten och hemsöker de som varit snälla... Vi ledare vill bara tacka för året som gått, samt även meddela att sista inomhusträningen är söndag 15 december. Därefter tar vi jul- och nyårsledigt för att åter köra igång 12 januari 2020. Samma tid och plats gäller nästa år, dvs Tingbergshallen söndagar mellan 10:00-11:00. Vi samlas i ett av omklädningsrummen kl 09:50. Därefter kommer inomhusträningarna fortsätta fram tills vi kommer ut på Inlags gröna gräs, vilket brukar ske i slutet av april eller början av maj beroende på vädret. Ev kan vi få tid på konstgräset ännu lite tidigare. Sedan vill vi redan nu förvarna om Gothia Cup 2020 som går av stapeln v29 (13-17 juni) 2020. Som tidigare år är Kungsbacka IF en av arrangörerna då cupen även spelas på Inlag. Detta medför att samtliga lag i ungdomssektionen kommer få arbetsplats tilldelade sig att bemanna. Så, ha gärna med detta i semesterplaneringen om ni redan nu planerar sommaren 2020! Självklart är det så att ju fler vi är och delar på uppgiften, desto smidigare blir det med färre arbetspass per spelare. Men mer om Gothia Cup och annan information kommer på ett föräldrarmöte som vi räkna kalla till i början av 2020. mvh //Ledarna P-11
P15
2 dec 2019
0kommentarer
Visa fler nyheter